Feedek

Vizsgaidősuck

2010.12.20. 13:18 SoonDee

Csak úgy címszavakba:

ú még van egy hetem, dejó még van 5 napom, dejó még van 2 napom, tanulni kéne, de még van időm, tegnap még 1 hetem volt, már késő tanulni, hol a jegyzet, nincsen jegyzet, google a barátom, bazzeg ezt nem értem, msn:te érted ezt?, ő se érti, picsába reggel vizsga, 5kredites baszki, csak egy kis fészbúk, már éjfél, nemalszom tanulok, hol a kv, egy kis msn, te se tudodLOL, mégátnézem, bealudtam, bazmegreggel, indulhatok, áfaszom hátha nem lesz nehéz, tudod?, te se? :O, bazmegmiez?, na majd póton...

Címkék: egyetem vizsgaidőszak főiskola címszavakban

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://soondee.blog.hu/api/trackback/id/tr332527830

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Penge-négy_nulla_kilenc 2010.12.20. 22:49:41

széép... nekem 3 évembe telt megtanulni hogy álljak neki a q**va szopásnak... :|
süti beállítások módosítása